Nog vier nachtjes slapen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Wopke en Marijke Bekema - WaarBenJij.nu Nog vier nachtjes slapen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Wopke en Marijke Bekema - WaarBenJij.nu

Nog vier nachtjes slapen

Blijf op de hoogte en volg Wopke en Marijke

14 Mei 2014 | Nederland, Amersfoort

Hallo allemaal,

Op zondag 18 mei vertrekken wij met auto en caravan richting Spanje en Portugal. Naar het zonnige zuiden, zo ziet het er nu in ieder geval uit bij de weerberichten.
In het najaar van 2012 trokken wij ook deze kant op en dat is ons goed bevallen. Vooral omdat we bijna alleen maar mooi weer hadden, een ongekende luxe voor ons. Wij willen nu eens kijken hoe die gebieden er in het voorjaar uitzien en ook plaatsen aandoen die wij destijds hebben overgeslagen.

Verschillende mensen hebben ons gevraagd of we weer een weblog gaan maken, dat hebben wij inmiddels al bij vier reizen gedaan. Ik (Marijke) ga dat proberen, Wopke maakt meestal de foto’s (ieder zijn vak). De foto’s zijn na afloop van onze reis te bewonderen, voor de liefhebbers.
Daarom even dit mailtje om te controleren of het allemaal werkt. Als we onderweg internet hebben, kunnen we af en toe wat laten weten en jullie laten meereizen. Wij verblijven vaak in gebieden zonder internet, dus niet gelijk ongerust worden als je even niets van ons verneemt!

Sommige dingen blijken nog niet bij iedereen duidelijk te zijn:
Wij sturen de mensen die eerder hebben aangegeven ons weblog te willen lezen van tijd tot tijd een berichtje dat er weer nieuwe belevenissen op ons weblog staan. Maar iedereen kan gewoon wanneer hij/zij dat wil een kijkje nemen op www.wopkemarijke.waarbenjij.nu
Het is leuk om af en toe reacties te lezen, maar voel je niet perse verplicht. Wil je ons iets echt persoonlijks vragen / meedelen, dan kan dat beter via ons gewone e-mail adres.

Momenteel zijn we al druk bezig met voorbereidingen: twee nieuwe banden onder de caravan laten zetten, boodschappen doen, inpakken en allebei nog even een zomers kapsel gehaald.

Groeten van Wopke en Marijke
en voor iedereen die eerdaags ook op vakantie gaat:
Goede reis en geniet ervan!

• 14 Mei 2014 - 21:20

Remke:

Ha die Wopke en Marijke!
    Ik wens jullie heel veel plezier en weinig Bekema-weer. Ja, ja, die term houden we erin, al hoop ik dat hij weinig gebruikt gaat worden!
    Groetjes van Remke en Hannes

• 14 Mei 2014 - 21:23

Mia :

Heel veel veilige kilometers en veel kijk en belevingssplezier ,r Mia en Rudie xxx en nog xxx voor Wopke doeiiiiiiii

• 14 Mei 2014 - 22:41

Jan Marjolein Madeleine:

Hoi Marijke en wobke

Van ons alle drie veel plezie

• 15 Mei 2014 - 09:54

Jan Visser:

Veel plezier en een goede reis.

• 15 Mei 2014 - 10:58

Ineke Van Straaten:

Goede reis!

• 19 Mei 2014 - 17:29

Hannekevg:

Ha Marijke en Wopke,

Nou, ben vannacht thuis gekomen van vakantie, en wens jullie nu net zo'n leuke vakantie als ik zelf heb gehad met hetzelfde mooie weer.

• 21 Mei 2014 - 23:04

Miranda:

Hallo Wopke en Marijke, hoe gaat de reis , mooi weer? Veel plezier ik kijk uit naar jullie berichten en foto's groet, miranda