Even een testje - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Wopke en Marijke Bekema - WaarBenJij.nu Even een testje - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Wopke en Marijke Bekema - WaarBenJij.nu

Even een testje

Door: Marijke Bekema

Blijf op de hoogte en volg Wopke en Marijke

06 Juni 2015 | Nederland, Amersfoort

Hallo allemaal,

Hier even een testje wat betreft het versturen van onze vakantieverslagen. Vorig jaar wilden wij weer berichten versturen via ons weblog en dat mislukte continu, geen flauw idee hoe dat kwam. Uiteindelijk zijn we overgegaan op het versturen van mailtjes met bijlagen.

Inmiddels staat ons “tweede huisje”weer voor de deur, want wij willen a.s. maandag vertrekken naar Duitsland. Een heel andere richting dan we gewend zijn. Berlijn en Dresden stonden al lang op ons lijstje en ook de natuur in die regio is de moeite waard, Deze keer gaan ook onze fietsen mee, want langs de rivieren liggen mooie fietspaden (lekker vlak).

Wij willen ca. 5 weken rondtrekken en komen rond 12 juli weer thuis.
Meerdere mensen hebben aan Marijke gevraagd of ze weer een weblog bij gaat houden. Nou, een verslag maken elke dag is geen probleem, maar of het met de techniek gaat lukken is nog spannend. Dat gaan we nu even uittesten en proberen dit bericht te plaatsen op ons weblog.

Groeten van de bijna vakantiegangers Wopke en Marijke

• 06 Juni 2015 - 20:02

Henja:

Test geslaagd!
    Goede reis en ik lees je verslagen wel.
    Zelf vanaf woensdag 14 dagen aan de wandel dus misschien niet altijd een berichtje retour.
    Groet,
    Henja

• 06 Juni 2015 - 20:05

Geerke:

Hij doet het hoor. We wensen jullie een heerlijke vakantie, met veel mooie nieuwe plekken. En natuurlijk veel mooi weer. Geniet er van en we zullen jullie zo veel mogelijk proberen te volgen. (via de computer dan wel te verstaan.....)

• 06 Juni 2015 - 20:14

Wopke En Marijke Bekema:

Jiooie! Hij doet het, en hopelijk niet alleen vanuit Amersfoort, maar ook vanaf de diverse campings waar we verblijven.
    Maandag hebben we eerst een stop in de buurt van Hannover, ongeveer halverwege Berlijn. We hebben er zin in, vooral nu het zonnetje zo lekker schijnt.

Henja, veel plezier en mooie ervaringen op de Camino!
    Geerke en Alex, een fijne vakantie in Tsjechië!

• 06 Juni 2015 - 20:39

Hannekevg:

Nou test is bij mij ook geslaagd hoor!
    Nogmaals een hele fijne vakantie gewenst allebei, en ik kijk al uit naar je verslagen.

• 06 Juni 2015 - 20:58

Monique Hogervorst:

Hoi Marijke,

Dit werkt, hoor. Gelukkig kunnen we weer genieten van je verhalen en foto's.
    Tot over een hele tijd,\Groetjes, Monique

• 06 Juni 2015 - 21:15

Elly:

Hoy Marijke en Wopke,

Fijne vakantie, en zal jullie als het lukt, gaan volgen, groet Joop en Elly

• 06 Juni 2015 - 21:25

Tilly:

Heel veel plezier!
    Leuk als we de reisverslagen krijen!
    Groetjes Henk en Tilly

• 06 Juni 2015 - 21:48

Hennie Roelofsen:

Heel veel plezier samen leuk om je verslagen te lezen
    We missen je bij SOP

groet Hennie & Roel

• 06 Juni 2015 - 22:40

Bep:

Ben weer benieuwd naar alle avonturen. Hele fijne vakantie.

• 06 Juni 2015 - 22:48

Lily:

Hallo Marijke en Wopke,
    Allereerst natuurlijk een heerlijke tijd toegewenst. Het is een schitterende streek en lekker
    wandelen in de Säksische Schweiz.
    Ik verheug me alweer op alle verhalen en foto's. Liefs Lily

• 06 Juni 2015 - 23:03

Annemarie:

Hoi Marijke en Wopke,

Wens jullie een fijne zonnige reis toe zonder calamiteiten.
    Geniet maar van de schoonheid van het land en de steden.
    Groetjes Annemarie

• 07 Juni 2015 - 08:06

Dorrit:

Hoi Marijke,
    Al een tijdje niets gehoord en dan ben je er ineens weer.
    Dresden is wel de moeite waard. Maar Berlijn is helemaal hot. Een bruisende stad. Veel te doen en veel te zien, Ik was er eerst met school en toen een keer met John. We willen er zeker nog een keer heen. Hebben nog lang niet alles gezien.
    Een heel fijne vakantie toegewenst. John en ik vertrekken zaterdag voor twee weken zuid-Italië. Vliegen, auto, twee keer een week appartement. Is ons vorig jaar goed bevallen.
    Goede reis en tot ziens
    Dorrit

• 07 Juni 2015 - 11:58

Hans En Jannie:

Ook in hooglanderveen werkt het en hopen dat jullie een leuke en droge vakantie hebben
    Veilige kilometers toegewenst

• 07 Juni 2015 - 12:01

Remke:

Alles goed ontvangen. Wij zijn vandaag met onze reis begonnen: varen met de door Zuid-Holland. Maar gewoon via word-files, dat bevalt me het beste.
    Jullie gingen toch naar Bulgarije, of komt dat nog?
    Wij zullen jullie verslagen ook gaan lezen en hopen dat de verzending het goed blijft doen!
    Veel plezier en groetjes van Hannes en Remke

• 07 Juni 2015 - 12:36

Berthie Dam:

Prettige vakantie! en een fijne reis!
    Ik ben weer benieuwd naar jullie verhalen en waar jullie allemaal terecht komen.

groetjes, Berthie

• 07 Juni 2015 - 17:48

Vok En Nel:

Veel pleier gewenst, en het is inderdaad meestal goed fietsen langs rivieren.

• 08 Juni 2015 - 07:07

Jos De Grijs:

Hallo Marijke en Wopke,

De test is geslaagd. Ik kan jullie bericht lezen en reageren. Fijne vakantie gewenst in Duitsland. Ben benieuwd naar jullie verhalen. Goede tijd daar en geniet van alles. En mooi weer natuurlijk.

Groetjes, Jos.

• 08 Juni 2015 - 10:49

Mia:

Super vakantie toegewenst en een een mooie reis .............gr ons

• 08 Juni 2015 - 16:03

Joke En Wim Tijmensen:

Hallo Marijke en Wopke.
    De test werkt ook in Scherpenzeel.
    Prettige vakantie. Mooi weer en kom veilig thuis.
    Groeten van Joke en Wim.

• 09 Juni 2015 - 13:50

Jenny Poddewijn:

Hoi Marijke en Wopke,
    We zijn gister, maandag 8 juni, teruggekomen van onze vakantie uit Italië. Het was er behoorlijk warm, 31-33 graden. We hebben in Toscane en bij het Garda-meer veel gezien, en gedaan. Eigenlijk waren we blij dat we op de terugweg een ietsje koeler weer kregen. Het is ook nooit goed hè !! Maar ik lees nu net jullie mailtje, en reageer gelijk maar even. We hebben het mailtje dus goed ontvangen, dat wilden jullie weten. Ik ben benieuwd naar jullie reisverslagjes hoor.
    Wij wensen jullie een heel fijne vakantie, met mooi weer. Het is een heel mooie omgeving waar jullie naar toegaan. We zijn er meermalen geweest, ook op reis naar Tsjechië. (is ook heel erg mooi).Geniet er van. Groetjes, Dick en Jenny uit Nijkerk.