We gaan er weer vandoor! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Wopke en Marijke Bekema - WaarBenJij.nu We gaan er weer vandoor! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Wopke en Marijke Bekema - WaarBenJij.nu

We gaan er weer vandoor!

Door: Marijke Bekema

Blijf op de hoogte en volg Wopke en Marijke

03 September 2015 | Nederland, Amersfoort

Hallo weblog lezers,

Vrijdag 4 september vertrekken wij met onze caravan naar een camping in Mierlo waar we met een groep van ca. 22 mensen een kampeerweekend zullen hebben.
De weersvoorspelling is: 16 graden en regen. Ach, het wordt vast wel gezellig.
Omdat we dan toch al in het zuiden zitten, tuffen we maandags gelijk verder richting Frankrijk.
We zoeken daar het mooie weer op. Vinden we dat daar niet, dan trekken we wel naar een ander gebied. Hoe lang we precies weg blijven weten we niet, waarschijnlijk 5 of 6 weken.
Marijke schrijft elke dag een stukkie, maar dat kan vaak niet gelijk “de ether in”.
Wij verblijven vaak op kleine campings zonder internet. Nou, jullie merken het vanzelf.
Laat maar eens weten hoe het bij jullie is, dat kan natuurlijk ook altijd via het gewone gmail adres.

Iedereen die ons verslag wil lezen kan gewoon op www.wopkemarijke.waarbenjij.nu klikken en met ons meereizen via computer of laptop.
De een pluist alles uit, de ander leest het globaal. Daar is iedereen verschillend in, merken we.

We hopen dat het lukt om af en toe wat van onze belevenissen toe te sturen en wensen iedereen alle goeds!

Marijke en Wopke

• 03 September 2015 - 16:17

Elly En Joop:

Hoy Marijke en Wopke,wij kamperen op het moment in Ermelo, jullie ook een fijne vakantie,en wat warmer weer toegewenst!
    Groet Joop en Elly

• 03 September 2015 - 16:18

MIA:

Hele fijne lange vakantie xx

• 03 September 2015 - 16:31

Petra En Joost:

Hoi Wopke en Marijke,

Goede reis en veel plezier! (waren jullie eigenlijk al weer terug van de vorige reis?!)

Groeten van Joost en Petra

• 03 September 2015 - 16:41

Miranda:

Prettige reis en goed weer

• 03 September 2015 - 16:56

Mies:

Hi Marijke en Wopke, ik wens jullie een fijn vakantie en heel goed weer. Groetjes Mies

• 03 September 2015 - 17:01

Ida:

ik wens jullie een goede vakantie en tot ergens in oktober?
    groetjes,
    ida

• 03 September 2015 - 17:53

Hennie Roelofsen:

Hoi jammer dat ik jullie heb gemist in Mijdrecht was een hele mooie deze keer ik kan het niet nalaten jullie fijne vakantie toe te wensen met vooral behouden vaart veel plezier en ik blijf jullie volgen

groet Hennie & Roel uit Ede

• 03 September 2015 - 18:30

Nel:

Een hele fijne tijd met mooi weer!

• 03 September 2015 - 23:20

Franka Bosman:

Veel plezier en veel mooie reiservaringen toegewenst.

• 04 September 2015 - 09:08

Berthie Dam:

Fijne vakantie en hopelijk heel veel mooi weer!

• 04 September 2015 - 10:39

Tilly Beekelaar:

Hallo Marijke en Wobke

Heel veel plezier en we hopen op goed weer voor jullie!

Groetjes
    Henk en Tilly

• 06 September 2015 - 14:10

Bep:

Hoi Marijke en Wopke,

Een hele fijne vakantie, maar dat had ik al gezegd. De pompoensoep is geslaagd, nog bedankt.

• 07 September 2015 - 10:35

Geerke:

Ha vakantiegangers voor de derde keer....de start was in elk geval niet zo best! Hopelijk wordt de rest beter. Geniet er maar weer van en we zien uit naar jullie belevenissen!

• 10 September 2015 - 14:01

Sita:

Hallo Marijke en Wopke, 'k ben heel benieuwd waar jullie belanden maar volgens
    mij is het weer in Frankrijk prima.
    Wij zijn net thuis gekomen van het Duitse eiland Rügen. Een fijne reis toegewenst, Sita